عیادت وزیر اطلاعات از حجت الاسلام والمسلمین مجاهدی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1284
نویسنده : علی

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی با حضور در بیمارستان بعثت نهاجا از حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مجاهدی که به علت بیماری در بیمارستان بعثت بستری است، عیادت کرد.

به گزارش روابط عمومی نهاجا، وزیر اطلاعات ضمن تقدیر از اقدامات حجت الاسلام والمسلمین مجاهدی در زمان تصدی مسئولیت های مختلف در نیروی هوایی و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای وی آرزوی بهبودی و سلامتی کامل کرد.

بنابراین گزارش همچنین حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی ارتش به همراه جانشین و معاونین فرهنگی و سیاسی این اداره در دیدار جداگانه ای از حجت الاسلام والمسلمین مجاهدی و جمعی از بیماران بستری در این بیمارستان عیادت کردند.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مجاهدی که از روحانیون پیشکسوت ارتش بوده و مشاغل و مسئولیت های مهمی از جمله ریاست صندوق قرض الحسنه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش را بر عهده داشته است، اکنون به علت بیماری در بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش بستری است.


 
 
 









 




:: برچسب‌ها: نهاجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: